Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Ellen Och Olivia - 8 juni 2013 11:57

Headern är ju typ klar, men jag har den på min andra dator. Så bloggen får väl en sisådär header på söndag, måndag eller tisdag... tror jag... Om inte datorn är alldeles för långsam... :o

 

Så, vad har hänt här hemma då?

Det typ åskar all the time, det regnar och dundrar. Usch, det är nästan hemskt! :(

Man kan liksom inte ha datorn på eller ladda mobiltelefonen. Eller titta på TV. Men nu regnar det inte eller något sånt!

Tre hundar har övernattat hos oss, och det var ju kaos. Shäfermamman (Tindra) och shäferungen (Tilja) höll på och tramsade och lekte jättelänge. Sen lade sig Tindra i min säng och jag fick knappt plats... suck!

 

Nu ska jag ringa min bff forever Tina, förhoppningsvis svarar hon :D

Pip... pip... pip... pip... pip... pip pip pip.

Nähä, hon svarade inte. Dumma unge. ;c

Ska ringa henne snart igen! c:

 

Pusspuss!

 

IRL
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards